Dorim ca ceea ce ai comandat sa fie potrivit nevoilor tale. Totusi in cazul in care doresti sa returnezi produsul trebuie sa tii cont de cateva aspecte:
Produsul returnat trebuie sa ajunga la sediul nostru in stare intacta astfel incat acesta sa poate fi repus in vanzare. Va rugam sa va asigurati ca ambalarea acestuia in perioada de transport a returului sa fie sigura.
Lipsa ambalajului unui produs atrage o diminuare din suma returnata cu 20% din pretul respectivului produs.
Produsele returnate deteriorare fizic, rupte sau cu parti lipsa vor fi refuzate, trimiterea acestora inapoi catre client, daca clientul doreste, se face pe cheltuiala clientului.
Returnarea sumei unei comenzi nu include si costul transportului dus catre client daca a fost aplicat.
Retunarea sumei se face exclusiv in contul bancar indicat de catre client precum si numele intreg. Clientul are obligatia de a indica astfel de informatii pentru a putea finaliza returul.
Clientul are posibilitatea sa schimbe produsul cumparat cu un altul indicat de catre client. In cazul in care produsul dorit este mai scump se va achita diferenta de cost dintre produse. Daca produsul dorit este mai ieftin atunci clientul va primi diferenta in contul bancar indicat de client.
Returul este gratuit timp de 30 zile cu respectarea tuturor conditiilor de retur. Gratuitatea este oferita in conditiile in care solicitati returul prin formularul de retur de pe site.
Adresa de retur este: Romania, Cluj-Napoca, strada Octavian Petrovici 5, mag. NELBO. Telefoane (in intervalul orar 08.00-17.00 de luni pana vineri): +40769.049.049, +40769.049.904, +40770.218.944, +40749.661.325. Email: garantii@nelbo.ro, office@nelbo.ro
Garantia acordata nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este în concordanta cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor cu modificarile ulterioare si legea nr. 449/2003.